Rabu, Februari 03, 2010

Sejarah Perkasa V1


Bertemu kembali.. Erm.. Kalau tak silap saya, perkasa ni ditubuhkan pada tahun 2003. Saya berkesempatan mengikuti President pada Batch ke-2 iaitu Saudara Khomeidi.. Sewaktu itu, saudara Khomeidi adalah pelajar Diploma (perbetulkan saya kalu nama silap).. Kemudiannya barulah naik kepada Perkasa Batch ke-3 yang presidennya ialah Saudara Ikhwan Fariz..

Pada waktu batch yang ketiga ini juga terdapat kesilapan iaitu AGM, Manifesto awal dari pemilihan MPP dan menyebabkan calon yang telah memenangi undian telah lari dan bertanding MPP.. Akhirnya pada barisan itu, berlakunya kekosongan 3kerusi dan 3kerusi itu telah pun diisi melalui interview oleh lecturer walaupun saya merupakan individu yang membantah keras.

Untuk pengetahuan, tutor kita, Pn Qastalani juga pernah menjadi MT Perkasa iaitu Setiausaha Perkasa 2005/2006 kalau tak silap saya di bawah pemerintahan Saudara Khomeidi sebagai President..

Yang lain??

To be continued....


(membuka komen kepada sesiapa yang membaca)

Tiada ulasan: